Ilaix Moriba: "Els dos partits que falten hem d'anar a guanyar-los per orgull i per l'afició"
Ilaix Moriba ha analitzat en VCF MEDIA l'actuació del Valencia CF davant el Real Betis a Mestalla. El migcampista guineà ha destacat el gran esforç de l'equip tot i la derrota.
Dura derrota
Crec que ha sigut massa càstig. Hem lluitat i ho hem donat tot. Eixim del partit amb la consciència tranquil·la. Hem d'assumir la derrota.
Acció clau
El gol d'ells ha vingut per un error meu. L'assumisc i demane disculpes. Després hem seguit bé fins que ens han marcat el segon.
Possible falta
Pense que és falta, però no sé per a què està el VAR. He de veure-ho perquè igual després no és falta. Però, el partit ja ha acabat i hem d'analitzar els nostres errors.
Trist per l'afició
L'afició està aguantant molt i estic molt trist per ells. Jo no soc ningú per a dir-los el que han d'aguantar i el que no, però intentem fer-ho el millor que podem.
Per orgull
Els dos partits que falten hem d'anar a guanyar-ho per orgull i per l'afició.
Últimes notícies Ver todas
Últimes notícies Ver todas
El Campus DI 2026 es viu a la Ciutat Esportiva VCF i a Mestalla
www.valenciacf.com
L'INFORMATIU DEL VALENCIA CF - 23/06/26
23 junio 2026L'INFORMATIU DEL VALENCIA CF - 22/06/26
22 junio 2026RUTA ART URBÀ VCF | El reconeixement a la persona, Pepe, l'homenatge a la llegenda, Claramunt
www.valenciacf.com